Stílusosan int búcsút a legizgalmasabb Honda
A japán gyártó egy limitált szériás kivitellel vezeti ki a piacról a Civic Type R-t.
A japán gyártó egy limitált szériás kivitellel vezeti ki a piacról a Civic Type R-t.
Nincs még meg a jó válasz az elektromos Type R kérdésre.
Az újdonság feladata, hogy kitöltse a normál Civic és annak Type R sportverziója közötti űrt.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
A nemrégiben debütált új Civic legsportosabb csúcsmodellje, a Type R mostanság igen nehezen szerezhető be.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan festene egy háromajtós Civic Type R.
A tizenegyedik generációs Civic sportverziója közúton és versenypályán egyaránt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
Már nem kell sokat várnunk a minden korábbinál gyorsabb Civic hivatalos leleplezésére.
Hazai - suzukai - pályán ment rekordidőt az újdonság, amelynek érdekessége, hogy pontosan még mindig nem árulták el, milyen motort használ az új Type R.
A hibrid technika nélküli, kizárólag kéziváltóval szerelt sportmodell teljesítménye akár a 400 lóerőt is elérheti.
Az új Civic legsportosabb kivitele az ígéretek szerint jövőre gördül be a kereskedésekbe.
Kétség kívül legalább stílusosan búcsúznak el a benzines hajtástól.
Itt a megoldás azoknak, akik nem teljesen elégedettek a gyári Type R-rel.
Összeeresztettük egymással a 80-as évek egyik faragatlan sportkompaktját egy a modern idők jegyében fogant és szemre szupersportos "riválisával". Időkapszula-élménygenerátor kontra politikailag korrekt menő járgány.